Sider

fredag den 28. december 2012

Lidt om min jul

Så er julen ved at være overstået,
og det var nogle hyggelige dage sammen med familien.
Skønt når der er et par børn, der glæder sig så meget.
juleafteeen_2012
Jeg fik nogle fine gaver og lige dem, jeg ønskede mig.
julegaver_2012
En taske i fint læder og passende størrelse,
gavekort til en ansigtsbehandling med voks hos Clinique Velvære her
og en bog med god og inspirerende tekst og fine madopskrifter,
som jeg er ved at gøre klar til at følge.
gaver-2012
Aksel havde lavet et fint stearinlys i flot farve,
og Ida gav mig et lille skrin med perler samt en ring af perler.
Den passer lige til min halskæde.

vibeke_lys_helle

1 kommentar:

Havets Sus sagde ...

Sikke dejlige gaver du har fået. Den er rigtig flot din nye taske <3

Det er også dejlige gaver du har fået af dine børnebørn. Kan se de tænker på dig <3

Stort knus
Birgitte

Send en kommentar