Sider

torsdag den 6. december 2012

Hygger inde i dag

………og i overskriften på det forrige indlæg skrev jeg, at Kong Vinter var på besøg
Det er et længere besøg, hvor han har slået sig ned.
Hver gang jeg har været ude at skovle sne, er der hurtigt efter kommet et nyt lag.
 snosticker2
Det gik godt med julefrokosten i går, og vi hyggede os med god mad, snak
og lidt fletten julestjerner.
Menuen var:
Sild med æg og karrysalat
Fiskefilet med remoulade
Andebryst med rødkålssalat
Kiks og ost
Kaffe, kage og småkager
Da vi var 3, der skulle køre senere, fik vi kun 1 snaps til silden angel
Her er nogle fotos fra dagen:
01_julefrokost
02_julefrokost 
Marinerede sild
03_julefrokost
Karrysalat
salat
Rødkålssalat Opskriften kommer en af dagene
04_julefrokost
Noget af de sunde :o)
05_julefrokost
Hjemmebagte småkager
nisser
Et udsnit af Ilses nisser
Stor tak til Ilse, som atter var gæstfri og lagde hus til

2 kommentarer:

Havets Sus sagde ...

Hej søde Vibeke
Tænkte nok i havde fået dejlig mad og jeg kunne godt lige spise en vanillekrans ;-)
Jeg må vente til i morgen - der skal jeg selv bage.

Knus Birgitte

Anonym sagde ...

Hej Vibeke.
Det ser dejligt ud man bliver helt sulten
dejligt i hyggede jer
KH Birthe

Send en kommentar