Sider

søndag den 24. november 2013

Sidste uge af november

Jeg tror, det bliver en god uge, idet jeg skal til to arrangementer.
Mandag aften er det klubaften i Folkets hus – Folkclub ‘95,
hvor det er Mikael K & Klondyke, der spiller.

Jeg glæder mig til at høre dem, da jeg ofte har bemærket deres fine sange
med vedkommende tekster.
De har hjemmeside med mange oplysninger
her

Til Danish Music Awards Folk 2007 var Mikael K nomineret I kategorien “Årets Danske Sangskriver”.

I 2005 medvirkede Klondyke på støttealbummet “Værsgo 2”, der er en genindspilning  af Kim Larsens første solo-album, med sangen “Guleroden”.

I 2007 medvirkede Klondyke på hyldestalbummet til hædersmanden
Anker Jørgensen “De Største Er De Små – Sange Til Anker”
med sangen “Friheden Flyver”
og på compilation-albummet “Hjemstavn” med sangen “B 52”.

Klondyke modtog I 2007 Danmarks Radios P4-pris.

Klondykes 4. album "Dejlig Dum" udkom den 19. maj 2008.

Sanger og sangskriver Mikael K modtog i september 2008
årets Björn Afzelius Pris.

Her er den kendte sang om Udkantsdanmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar