Sider

søndag den 10. november 2013

Hallo derude

Nu er det vist på tide med et indlæg her på bloggen.
Det er for længe siden, at jeg har skrevet her,
og derfor er her lidt af det, som jeg har foretaget mig siden sidst.

Jeg har haft et møde med en veninde fra gymnasietiden, og vi var på
Savillas
som ligger ud til Limfjorden,
og det er et hyggeligt sted med både brugskunst og dejlig mad.
Savillas
Her er et stemningsbillede

savillas_28.09.13

 

Min svigersøn Mikael blev 50, og han holdt fest som havde tema:

tyrolerfest

festtøj

Desværre
måtte Nala, som jeg var ‘mormor’ til aflives.
Det var en sorg for os alle, men den kunne desværre finde på at bide,
og så råder de kloge til at få hunden aflivet.
Nala_02.10.13

Jeg elsker jo musik og er medlem af Folkemusik klubben i Struer
De har hjemmeside her

En aften var der koncert med
Bayous
og de spillede fantastisk og det var en fin aften.

Det regner og regner og har gjort det i mange dage, så det er svært at blive færdig med haven.

Men det kan man jo ikke gøre noget ved :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar