Sider

torsdag den 28. november 2013

Randy Newman fylder 70 år i dag

Som årene dog flyver af sted

Jeg tænker mange år tilbage, det var nok i begyndelsen af 80’erne,
hvor jeg lyttede meget til radio om aftenen,
og der var en udsendelse med Niels Hausgaard som dj.
Humble_Randy-500x332

Han fortalte om den fremragende komponist og sangskriver Randy Newman,
som har inspireret både ham og Allan Olsen med flere.
Derefter spillede han sangen Birmingham med RN, og jeg blev videbegærlig.
Det var før internet, Google og YouTube, så det var lidt svært at finde stof.
Dog kunne man heldigvis låne CD’er på biblioteket.

Endelig har jeg købt en del af hans udgivelser,
da jeg er blevet en kæmpestor fan!!!

Hans hjemmeside er her

Det var en virkelig fin koncert med Mikael K & Klondyke,
og den var jeg glad for at opleve:
klondyke_25.11.13

klondyke_25.11.13_02

Ingen kommentarer:

Send en kommentar