Sider

fredag den 30. november 2012

Hygge på Savillas

I dag går turen til Savillas, som er et dejligt spisested på Lundø.
På facebook er jeg i en gruppe, som elsker alt det skønne Greengate.
Vi er så nogle ( 7 pers.), der skal møde hinanden i dag,
og det skal nok blive hyggeligt.
**********
Jeg så en køn opstilling med et kalenderlys på nettet, og det ville jeg gerne efterligne.
Men det er ikke lykkedes mig at skaffe et hvidt kalenderlys med mørkerøde tal.
kalenderlys

Det var her jeg så det, og den butik ligger i Spanien, måske kunne jeg bestille,
men det er nok for dyrt i porto for et kalenderlys :o)
Jeg har købt Greengate lattekrus som hedder ‘Camille White’,
og så vil jeg i stedet bruge et hvidt lys uden tal.
Camille_White 

divider_hearts

1 kommentar:

Havets Sus sagde ...

Hej søde Vibeke
Tusind tak for en hyggelige dag på Savillas. Det var dejligt at møde dig og nød dit selskab.

Dejlig blog du har og flotte billeder :-)

Knus Birgitte

Send en kommentar