Sider

søndag den 24. februar 2013

Superdejlig koncert torsdag aften ♥

Jeg har længe ønsket mig at komme til Thisted torsdag aften for at høre
Knud Møller og Hans Theessink.
Men i denne tid, hvor det pludselig er snevejr og dårligt føre, har jeg ventet med at bestille billetter til dagen før, idet vejene var helt bare og vejret var perfekt.
Vi fik en god plads helt oppe foran og musikken var helt betagende.
De er begge suveræne til at spille guitar, og Hans Theessinks dybe varme stemme kan jeg ikke blive træt af at høre på.
Knud Møller har spillet i Johnny Madsens band i mange år, hvor det er rockmusik,
men her er det mere over i roots og blues,
så man kan se, at han nyder samspillet med Hans.

De gav et par ekstranumre, og det allersidste var den berømte: Will the Circle Be Unbroken, som er kendt som Tønder Festivals afslutningssang.
Jeg optog en video med mit Canon kamera, og det er den, der vises her:

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Vibeke! Mange tak for den dejlige musik! Det er også en fin film, du har taget. Det var godt, at I fik en fin aften, når køreturen er lang. Venlig hilsen Kirsten

Anonym sagde ...

Hej Vibeke.
Ja dejlig musik,og en rigtig god vidio
KH Birthe

Havets Sus sagde ...

Det var godt du kom afsted. Sikke en dejlig koncert du har været til :-)
Tak for den gode video du fik optaget :-)

Vi har stadig lidt sne på græsplænen. Håber snart alt den sne går væk, så vi kan få lidt forår :-)

Ha' en dejlig dag søde <3
Knus Birgitte

Send en kommentar