Sider

torsdag den 10. januar 2013

Tiden flyver……

Det gør den for mig, og nu er det vist på tide med et indlæg her på bloggen.
Hverdagen begyndte for mig i mandags, og det tager tid at få julepynten pakket ordentlig ned.
Et par gange om ugen går min formiddag med at køre til Holstebro til motion
sammen med gode venner.
Bagefter skal vi have have kaffe og en god snak ♥ ♥ ♥
roses
Der har været en del i fjernsynet om aftenen, som jeg gerne ville se.
Så kan tiden udnyttes med at lave lidt håndarbejde,
og lige nu har jeg været ved at udforske en opskrift på et fint hæklet tæppe,
som jeg så på en blog her
Men da jeg ikke kan tysk fik jeg en god ven til at spørge efter opskriften.
Det var en stor hjælp at få navnet at vide på den firkant:
Sunburst Flower Granny Square.
Opskriften kan findes her
Efter et par forsøg har jeg nu fundet ud af mønsteret.
Sunburst_granny
God Weekend ønskes jer, som læser med!

1 kommentar:

Havets Sus sagde ...

Sikke en flot farve på de roser! De er så flotte :-)
Passer lige til de flotte firkanter du har lavet. Jeg bliver helt i forårs humør.

Skønne hjemmesider du linker til, tak for det :-)

God week-end søde Vibeke.
Det er en dejlig blog du har og altid gode billeder.

Knus Birgitte

Send en kommentar