Sider

søndag den 14. oktober 2012

Stille søndag i oktober

Udenfor er det ved at være slut med blomster, men der er da nogle få, som klarer den.
Jeg har f.eks. denne selvsåede Geranium ‘Blue Cloud’, som har de yndigste blomster.
Ger.BlueCloud
Juleforberedelserne er så småt begyndt her i huset. Jeg har sat 2 slags julesnaps
eller nærmere likør til at trække.
Den ene er en solbærlikør og den anden en appelsinlikør.
Den viste jeg i et indlæg sidste år og kan ses her.
forgetmenot 

Så fik SF valgt ny formand, og regeringen kan komme til at regere igen.
Altså når Annette W. har har fundet ud af, hvem der skal fyres, og hvem der skal belønnes....
Forløbet har været lystigt, idet TV har ophøjet det til underholdning
på niveau med amerikansk præsidentvalg!

" ...sådan er det jo!"
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Imens jeg skriver lytter jeg til Lang Lang, der spiller Chopin.
Det er kræs for øregangene
sol-2012

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Vibeke!

Det lyder, som om du har haft en rigtig hyggelig søndag!

Venlig hilsen
Kirsten

Anonym sagde ...

Hej Vibeke.
Ja det har du så ganske ret i.
KH Birthe

Send en kommentar