Sider

onsdag den 24. oktober 2012

Dejlig dag

Jeg har nydt det i dag efter to dejlige koncerter med Bruce Guthro.
Han har en dejlig stemme og en god humor.
Hans søn Dylan var med denne gang, og han har arvet en del af sin fars udseende
og talent. Han er meget bedre til at spille guitar……..siger faderen :o)
Tirsdag aften var den bedste!
Her er nogle af de fotos, som jeg tog:
BG_01

BG_02

BG_03

BG_04

BG_05 
Her ses all 6, og navnene er fra venstre:
Ènna O Cronin, Kristian Gislason, Dylan Guthro, Bruce Guthro, Peter Dencker
og Roisin Ryan
De 2 i midten er fra Canada og de 2 næste er fra Danmark ( Aarhus),
og endelig er de to yderste fra Irland.
De er alle så dygtige musikere, og deres spilleglæde var simpelthen så smittende.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Vibeke.
Jeg kan godt forstå du har nydt det jeg mindes også aftenen i Herning.
KH Birthe

Karsten Hjorth Larsen sagde ...

Det var en rigtig fin (ekstra-)koncert i Folkets Hus. God kontakt og stemning. jeg var især imponeret over Roisins sang - det kunne hun godt have gjort noget mere. Men alle gjorde det godt og det var en stor oplevelse. Dejligt, vi har sådant et fint koncertsted i Struer.

Send en kommentar