Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Lidt flere hosta fra min have

I dag er det lidt overskyet, men mon ikke solen kommer frem over middag?
Mit yngste barnebarn Aksel fylder 9 år i dag, og det minder mig om, at det føles
som om tiden flyver af sted ♥ ♥ ♥

Det føles også sådan i haven. Det er svært at følge med i denne tid,
hvor alt tager sig ud på den smukkeste måde.
Det gælder også alle mine hosta.
Jeg kæmper dog med mange snegle, der gnaver uskønne huller i mange af planterne.

H.Atlantis
Denne hosta hedder ‘Atlantis’ og er omtalt i det seneste hostablad.
Jeg har skrevet lidt mere om den her

H.Touch-of-Class
Her er en hosta, som jeg holder meget af ‘Touch of Class’
Det var en af de første, jeg købte, da jeg blev hostafan :o)
Den står lidt klemt under min træpæon, så jeg skal have den delt og flyttet halvdelen.
Den har jeg også skrevet lidt om på min hjemmeside her

H.LakesideCupcake
Hosta ‘Lakeside Cupcake’ er ret ny her hos mig.

H.Unknown
Denne har ikke noget navn. Jeg kan ikke helt huske, hvor jeg har den fra.
Den har en fin farve, som lyser meget op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar