Sider

fredag den 20. januar 2012

Sådan skaber du medvind………

selv i den strideste modvind!

Det er titlen på et foredrag, som jeg var til i midtpunktet, Thyholm i aftes.
Det var med Charlotte Bircow

charlotte-bircow
og man kan læse mere om det her

Foredraget skulle begynde kl. 19, og damen kom ½ time for sent.
Der er langt fra Charlottenlund til Thyholm.
Hun gjorde det godt, kunne man høre på publikum,
der mest bestod af kvinder,
men det var i store træk ikke noget, jeg kunne bruge.

Nu er jeg ret sikker på, at det er min dåbsattest, der afgør det.
Den er nemlig gammel og gul!!!

Det er heldigvis ikke isvinter, som det var det år, hvor jeg blev født.
Her midt i januar er fuglene begyndt at synge, og der er både erantis
primula, der blomstrer.
Gad vide, om det kan fortsætte.
kalanchoe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar